Når du vet du gjøre en god jobb

Men føler at du kommer til kort så er det ikke greit. Holder hus hjem og barn, men føler jeg burde gjøre mer. 

Er det ikke slik det har blitt at vi ikke er gode nok ? 

Hagen dukker opp og det er jo en jobb og gjøre, og tiden er har jeg jo ikke til alt så da kommer følelsen av og ikke strekke til. For døgnet ha ikke nok timer hvis jeg også skal t hensyn til min helse.

Vet jeg gjør en god jobb men, så er det men da. Føle jeg hele tiden skulle gjort mer, for mye av det jeg gjør synes jo ikke hvis jeg ikke gjør det. ‘

Men det viktigeste for meg er eg god middag med familie, latter fjas og litt støy i huset, det gjør et hyggelig miljø.

xoxo Jacqueline 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg