26.08.2018

Alle har vi vel hat opp og ned turer heri i livet, og noen ganger er vi vel ganske langt nede.Det har jeg også vært, der hvor man tenker nå gir jeg bare opp, orker bare ikke mer nå. Selv om vi har personer rundt som vil og gjør så godt de kan for å hjelpe, men vil man ikke hjelpe seg selv så er det vanskelig.

For opp i gjennom hel livet vil vi møte på ting som setter oss ut, å gjør hverdagen tyngre å takle. Hvor man tenker kan det bli verre nå, og hvordan skal jeg takle dette.

Den som egentlig kan hjelpe deg best da er deg selv, ta tak i nakken og løfte deg opp og se at du har et problem som du må takle for å få deg selv på rett vei.Vil man ikke prøve å hjelpe seg selv så er det vanskelig for andre og hjelpe deg også.

Hjelper det meg og legge meg ned og syntes synd på meg selv for at kroppen min og jeg ikke spiller på samme lag, nei det blir ikke noe bedre av å dra dyna over hodet å syntes syn på meg selv nei,

Bedre å innse det at man må leve med noen vonter, og finne ut hva som gjør det lettest mulig å leve med. Som også gjør at jeg kan fungere mest mulig normalt hverdagslivet, lære å kjenne kroppen. Og ikke mins tørre og utfordre den litt, det kan overaske positivt 🙂 Og så må man jo tåle å ha litt vonter her og der også, det er nom bare normalt at kroppen sier litt fra av og til!

 

Opp gjennom min oppvekst og store deler av mitt voksende liv har jeg kjent en sorg og uro innvendig for at jeg ikke har fått kjenne min Colombianske familie og den Colombianske kulturen. Har liksom ikke følt meg helt 100 % Norsk.Og sa tidlig til meg selv at jeg i det minste skulle sette mine ben på Colombiansk jord før jeg døde 🙂

Takket være min kjære har jeg nå satt mine ben på Colombiansk jord flere ganger, og flere skal det bli.

Det tok meg 50 år før jeg fikk treffe min Colombianske familie, men jeg oppnådde mitt må. Noen ganger så tar ting tid, men hvis man ikke gir opp så vil man oppnå realistiske mål.

Jo da jeg har gått på noen smeller der jeg har ligget og grått i en dag eller to, men hjelper jo ikke det. Sakt til meg selv nå må du ta deg sammen å gjøre det beste ut av det og jobbe best mulig for å løse problemet som best du kan. Det er bare du som kan gjøre deg sterk og la andre hjelpe deg å være det <3

video:IMG_2996

IMG_2996

Denne vakre sangen til min har satt seg i hjerte mitt, og vi må ha tro på i morgen <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg