09.09.2018

Så mange av oss har så lett for å dømme andre før vi egentlig ligger bak, og som regel ligger det mer bak enn det du ser.Mange skraper litt i overflaten og setter seg egentlig ikke inn i det som står med små bokstaver, og dømmer etter det.

Slik det er i dag er jeg en dame som er rimelig trygg på meg selv, men var det ikke i mine yngre år.Var jo av der som fikk slengt etter meg ette og annet som gjorde vondt i sjelen ganske lenge, og de som slengte dritten var nok ikke klar over hvor vondt det gjorde. Prøvde jo og tilpasse meg men det var ikke alltid nok, jeg var jo annerledes.

Jeg forstår disse unge menneskene som har flere muligheter en meg til å prøve å passe inn med og tukle på utseende og prøve å gjøre seg “perfekt”. De ser når de blir litt eldre at det ikke funker, men jeg forstår usikre mennesker som ikke har hatte en god hverdag.. Og vet at en dag når man blir litt eldre så hever man seg over det , og driter mer i hva andre mener. Da står man jo også mer fritt til og velge selv hvor man vil væøre og hvem man vil omgås enn når man er tvunget inn i en gruppe som man er på skolen.

Jeg vet det er mange som ikke forstår restylane lepper og struttepupper, og for å være ærlig er det ikke min greie nå. Men du skal ikke se bort fra at hadde det vært der når jeg var ung så kunne jeg nok ha prøvd. 

De som ikke klarer å se hvorfor Sophie Elise har gjort det hun har gjort med sitt utseende handeler om en jenete som har vært utsatt for mobbing i mange år, har vel vært mobbere selv ! Jenta er blitt eldre og sikrere på seg selv, og leppene penere , tommel opp for ei som blir tryggere på seg selv!

Det er på tide for en del yngre mobbere , og trangsynte eldre å gå i seg selv. Skam dere !

xoxo Jacqueline

2 kommentarer
    1. Utrolig flotte ord! Hvordan tar dine døtre stilling til disse samfunnsproblemene, altså press om kropp, silikonpupper? Restylane osv? Er det noe du merker at de er påvirket av, driver de selv med det selv, eller klarer de å holde seg nøytrale? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg