12.09.2018

En fantastisk fin tid tar nå slutt,en utrolig herlig sommer.Kaldere å råere vær er ikke noe kroppen er så glad i, ikke psyken min heller :-)))

Da er det bare å ty til denne igjen da, og rusle opp og få noen sprøyter her å der for å holde kroppen igang. Og så må man jo tåle at det gjør vondt her å der, blir ikke bedre av å legge seg ned å gi opp, heller tvert i mot.

Det hjelper å ha verdens beste barn å samboer………..

En stor herlig familie i Colombia…….

En herlig arbeidsplass som jeg gleder meg å gå til……

Mine vakre firbente venner, gjør det lettere nå en har så mye positivt rundt seg.

Men kan ikke annet enn å innrømme at både kropp og sjel lengter mer og mer ” hjem” til Cartagena etter som dagene blir kortere,mørkere og kaldere.

Jeg har jo så hell i dette spillet at barna ikke vil ha meg med lenger, mor er vist en dårlig vinner og gnur det inn :-))))) Men penge spill er ikke hellet like stort ,så vi får se når jeg kan dra ” hjem”

video:IMG_2996

IMG_2996

Det kommer en dag i morgen, og jeg tror å håper <3

xoxox Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg