Hater høst, men elsker jul.

Mor hater høst,vinter og kulde men elsker jul. Så når November er i gang starter denne dama med å lage jul sakte men sikkert. Har alltid jobbet mye i jula, men vil jo kose meg meg jul jeg også så da er det bare å begynne tidlig.Her gidder vi ikke å stresse men tar hensyn til mine egne ønsker og behov.

Den lille fritiden jeg har i slutten av November og Desember skal jeg kunne kose meg med og nyte julestemningen når de siste forberedelsene til jul i heimen gjøres.

Her i huset er det mors jul som gjelder og ikke hva andre gjør,syntes og mener. For November, Desember og store deler av Januar så er det jule hus hos mor, noe som gjør denne fryktelige tiden av året litt lettere å takle. 

Farge,lys og lukten av grønnsåpe og god mat gjør en jo i bedre humør. Så  nå er det i gang hos mor jula er på vei inn, og mor har fri helg så da har hun noe å kose seg med. Fri helger blir mangelvare fremover så nå skal jeg kose meg <3

God helg alle samen, måtte den bli fin <3

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg