29 år da :-)

Ja da har dagen jeg liker aller minst av årets dager kommet, dagen jeg blir 29 år igjen.

Å ha bursdag er jo ikke noe spesielt, det er jo en dag som  alle andre dager.

En vanlig og lang dag på jobb,så blir det vel denne dama og jeg til middag.Vi får ta oss en biff, da blir dama glad.

Jo da jeg har hat bursdager som har vært magiske jeg. 50 års dagen min som ble feiret i Cartagena Colombia, og min herlige familie der som den største gaven <3

Tenk 3 år siden jeg møtte denne herlige dama for første gang, og nå er det som mo vi har kjent vær andre hele livet.

Er i rute for som alltid er treet klart, og mor på god tur til  jul på denne dagen. Gaven til meg selv er mer eller mindre ferdig julehus.

Når man blir 29 år etter år er det best å la dagen forbigå i stillhet  :-)))

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg