Andre muligheter

Noen ganger må man se andre muligheter i livet, og jobbe for å gå de veiene. Se at man kan oppnå mer hvis man bare jobber for det.

Hvis man vil nok, og ikke gir opp så kan man klare alt.Sikte oppover og ha troen på seg selv, Med troen på seg selv, og litt trass så kommer man nok langer her i livet har jeg tron på.

Men det er ingen ting som kommer gratis, man må gjøre en innsats selv. Kan ikke sitte og vente på at ting skal ordne seg av seg selv.

Må tenke seg om og se hvor enn vil i livet.

Nå er tiden inne for meg og  gå litt videre tenker jeg.Barna flakser ut og jeg kan tenke på meg selv. Er jo ikke noen barnebarn som trenger meg heller. Ja da kan jeg jo bare spre mine vinger, og egentlig finne på noe galskap.

Trangen til det kommer jo bare mer og mer.

Så  det trauste livet er jeg lei, hva skal jeg finne på da tro ? Er jo aldri for sent å starte med noe nytt;forandring og nye utfordringer er jo bare sunt <3

xoxo Jacqueline

 

2 kommentarer
    1. Barna flakser ut sier du, flytter de minste jentene ut nå?
      Viktig å ta seg tid til seg selv når barna er blitt voksne. Du har brukt store deler av ditt liv på å oppdra dine barn, nå er det tid for å kunne være litt egoistisk spør du meg!
      Håper du hadde en fortreffelig 17.mai, gratulerer med dagen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg