Behøver ikke bruke mye penger :-)

Når man pusser opp så skal det jo også innredes, og interiør kan jo nli ganske dyrt, Men jeg er glad i gjenbruk, bare å se mulighetene i ting. Her er ikke noe kjøpt nytt, fikset på eller kjøpt på gjenbruk 🙂 Staken er kjøpt på loppemarked, da var den sølv. Englene var noe en venninne av min datter skulle kvitte seg med, de passer jo såååå fint i farge <3

Korset som ligger på boken e min grand tantes konfirmasjons kors <3

Stolen er kjøpt på  loppemarked og har vert sølv en stund å stått et annet sted i huse, sammen med pidestallen 🙂 Utrolig hva man kan få til med en spray boks med gull fra Europris til 49 kr.

Mine oldeforeldre i de sorte rammene, og bilder fra loppemarked og auksjon for 13 år tilbake <3

Så måtte jeg ha en vase da, ja da ble det disse to fra butikken på Aur Prestegård .

Og to til 90 kr fta Lene Bjerre 🙂

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg