Det ligger i blod <3

Vi sier at vi påvirkes av miljøet vi lever i ,hvordan vi blir. Jeg tror ikke det helt sant jeg da, det ligger mye i blodet også.

Dette er meg og mitt søskenbarn Linda, vi var begge over 50 år første gangen vi traff hverandre. Jo da man ser en familie liket mellom oss, våre fedre var jo brødre.

Så må jo si vi er to sjarmerende damer med vakre smil :-)))

Det som er mer rart er at selv om vi ikke møttes før vi var godt voksende er at vi har veldig like personligheter.

Siden vi ikke har vist om hverandre på 50 år og bodd på hver vår side av kloden så er ytre påvirkninger ikke noe tema her.

Dette blodet er vel faktisk tykkere enn vann da <3

Jo jeg føler jo når jeg er i Colombia at jeg er ” hjemme” <3 Yadira sider men det ligger jo i blodet ditt da <3

Trist etter alle disse år som jeg har bodd i Norge, og skulle liksom være Norsk med min norske familie at jeg føler slik.

Her har jeg jo faktisk blitt mobbet for og være annerledes. Spyttet på, og fått aske fra sigaretter i mitt hode av jevn game.

Dette er fryktelig for unge mennesker og oppleve, men jeg var jo en av de få som ikke var som alle andre den gangen.

Etter at jeg fant min familie og meg selv så bryr jeg meg ikke så  mye om dette. Men det har faktisk hengt med meg langt opp i det voksende liv, den dritten som liksom ikke var annet enn “gøy” for noen 🙁

Det er faktisk mange som har mange og be om unnskyldning bare de tenker seg litt om hva de egentlig har gjort mot andre

Gå i dere selv, mulig du bør be noen om unnskyldning du også 🙂

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg