Fikk det til som jeg ville for 250 kr

Ja da har jeg pusset opp rommet som jeg var så spent på om jeg skulle klare å få til slik jeg ville. Og her har jeg faktisk brukt bare 250 kr på hele rommet, og er strålende fornøyd.

Og ikke minst så er det så gøy når de første lengdene med tapet kommer opp, for det er først da man får et ordentlig inntrykk av den.Og de 250 kronene som er brukt på dette rommet er tapeten som ble kjøpt på Rusta til 49 kroner rullen. lim hadde jeg igjen fra oppussingen i gangen.

Og når man har kommet seg  rundt så er man ferdig, ikke noe strøk til nei.

Så skal det jo møbleres og fikses eter bildet i mitt hode, fordelen er jo at det bilde er det bare jeg som har sett:-))

Og her har jeg rett og slett vært rundt om kring i eget hus på shopping. Hentet fram ting som har stått og ikke kommet til sin rett.

Her har min oldefars skatthold endelig fått sin heders plass og min bestemors gulvteppe er på plass, og jeg er strålende fornøyd.Ble jo som bildene i hodet,og en veldig stor forskjell for en billig penge :-)Og ikke minst slettes ikke som hos alle andre <3

xoxo Jacqueline

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg