For smart til å bli influencer :-)))

Noen influencer kommer jeg aldri til å bli, det er jeg for smart til. Jeg har jo lært av livets skole jeg. Har sett livets realiteter, og lært av det.

Ble mor som 17 åring, var ikke noe blogg og skrive å bli rik på da nei, da ble man bare sett ned på. Måtte jobbe å bevise for verden at dette kunne du F meg takle.

Galskap var ikke noe stort den tiden, da ble du sett ned på.

Må virkelig si at tiden har forandret seg. Men jeg har levde et liv som ikke er det normale. Har 8 fantastiske barn, som, har god folkeskikk. Lært og jobbe, og at ingen ting kommer gratis. Kan ikke noe annet en å være stolt som mor jeg.

Har oppdratt en gjeng med fornuftige barn, og det er jeg veldig stolt av <3

Selv har jeg jobbet for at de skal ha det best mulig, og ikke minst for at jeg også har hat det bra.

Mitt liv er et ekte liv, med sorger og gleder. Ikke skapt for å lage spenning for å tjene penger !

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg