Forandring fryder

Ja da er vi inne i 2020 og mor er tidligere ute en vanlig med å rydde ned jula.

Her skal det være 20 års lag til helga, for fine Maria-Isabella jenta mi,så julen må vike plass for fest <3

Rydder også litt på rommet som mor skal pusse opp, og du verden ha man har samlet på i skap og skuffer.Her er det bare og rydde og sortere i både det ene og det andre.

Ta vare på det som betyr noe, og ikke samle på kretti og pretti.

Merkelig men det er ikke lenger så vanskelig å kvitte seg med ting som det var før.Ting betyr ikke så mye lenger! Missforstå meg rett, jo da jeg likke mine gamle ting,  men det er lettere å kvitte seg med det jeg har tvilt litt på om skal bli eller gå. Tviler jeg så går det, så setter jeg mer pris på det som blir.

Tiden er vel inne nå for forandring på både den ene og den andre måten.

Kast ut det gamle, og skap noe nytt <3

Xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg