Gir livet mening

Når jeg nå sitter her med all verdens tid og kjeder meg, så har jeg masse av tid til å tenke.

Er så heldig å ha verdens beste flokk med unger,en snill kjæreste, verdens fineste hund og en søt kanin som gjerne blir med på en liten tur 🙂

Men jeg ser jo nå hvor deilig det er å ha en jobb å gå til. Det gjør noe med en å føle at man gjør en jobb og er til nytte, man blir jo psykisk  og fysisk frisk av det også 🙂

Dessuten er jo jeg så heldig og ha verdens beste arbeidsplass, der sjefen savner meg når jeg nå sitter her :-)))

Å få møte en søster og hennes familie som jeg ikke kjente noe til før for noen år siden, ja det har gitt meg en indre ro.

Få bli kjente med min Colombianske “mor”, og la mine barn bli kjent med min fine familie i dette vakre landet.

Kan jo ikke si annet enn at jeg er heldig som har så mye og være takknemlig for. Dette veier opp for alle de dager som ikke er så gode, som nå når jeg sitter der og skal bli frisk.

PS denna dama kjeder seg da :-)))

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg