Ikke alt blir bedre med tiden

I dag er det 5 år siden min far døde, og ikke alt blir bedre med tiden.

Mye som rett og slett ikke kan tilgis av gruff, og mer dukket opp de næremeste årene etter hans død.

Men jeg har mye å takke for.

Jeg respekterte hans ønske om ikke å snakke om Colombia og det som var der.

Mine tanker og lengsler til det ukjente i Colombia var der i alle år. Han frarøvet meg en helt fantastisk familie ,i et helt fantastisk land.

En søster jeg måtte bli over 50 år for og finne ut at jeg hadde, og ikke minst møte henne og familien.Hun hun hadde jo aldri møtt pappa, og pappa hadde aldri sent henne en en eneste krone i oppveksten. Det gjør det vanskelig og tilgi en man som tjente bra, brukte mye penger på tull. Selv om han er død så gjør det det ikke noe bedre.

Er så takknemlig for at min kjære hjalp meg og finne min familie og ikke minst tok meg med til dem for å feire min 50 års års dag.

Minne pappa i dag med litt blandede følelser.

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg