Influenser på godt og og ondt

Ja en influencer er en som påvirker andre, men er det positiv påvirkning de gir spør Jeg ?

Man skal måle seg med disse som har kommet ditt at de tjener seg rike på sine blogger, og har råd til det mest. Dyre klær,vesker, sko og interiør er jo ikke noe alle man har rå til.

Men det er disse påvirkerene vi så gjerne vil ligne på, og for mange som ikke får til å se så perfekt ut så gjør dette livet bare trist og vondt dessverre.

Disse påvirkerene viser et liv som ikke er naturlig, med alt for stor fokus på utseende,kropp og dyr fasade.

Det er vel egentlig ingen tvil om at dette ikke er noen god på virkning på unge mennesker.

Lar jeg meg påvirke, ja til en vis grad.Ja da jeg liker fine klær og vesker jeg, men det kunne ikke falle meg inn og gi 7-8 tusen for en jakke. Men jeg sier ikke nei takk når jeg får kjøpt det billig brukt, his ikke så blir det en annen jakke for meg da. Og i min garderobe er det ikke mangel på klær, som er kjøpt på salg mer eller mindre alt.

Gjenbruk er jo min greie, bruke mins mulig penger på og skape min stil som gjenspeiler meg

Jeg er jo blitt for gammel til å la meg påvirke for mye av disse perfekte bloggerene, med syntes virkelig synd på unge usikre mennesker som sitter og sammenligner seg med disse.

Falskt hår,vipper,lepper, rumpe og pupper er ikke å være perfekt. Dette på virker unge til å få et feil syn på kropp, og er slettes ikke bra.

Disse dukke menneskene fortjener ikke noe respekt, hvor mange unge liv har de egentlig gjort vanskelig tro ? tipper at det ikke er få !

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg