Ja da man skal ta vare på seg selv <3

Det er mye snakk om tattoo i hodebunden om dagen og jeg må si jeg er sjokkert. Har vært i vakre Colombia i to uker.

Dette er meg og min søster jeg er 53 år og hun 61 ,Jeg vet hvor mye jeg veier så jeg vil tippe hun veier 35 kg 🙁 Og her er det noen som bekymrer seg om for lite hår bak ørene, som egentlig ikke så mange har så mye hår.

Det er store forbilder for mange unge, det er tragisk at de tror at det er slik man skal være.

Ja da man skal ta vare på seg selv og kroppen, men det handler ikke om inngrep. Spise sunt trimme litt og gjerne ha en kilo eller tre for mye men ikke for mye. Lære seg og trives med at man har litt stor nese.

Jeg skulle til Spania med min sønn og en kompis, de var 15 år da. Jeg spurte kompisen som hadde vært der mange ganger før om det var mange fine jenter der. Han svarte litt betenkt på det og så, de har så rar nese der 🙂 nesten som din :-)))) og jeg er halvt Colombianer så ikke så rart at jeg har samme nese :-))))

Jeg syntes dette er en søt kommentar, og tenker ja det er sant det. Og det er jeg faktisk stolt av, jeg er meg. Jeg vil da ikke være lik alle andre, Det handler om å ha en identitet, og ikke være et liksom ideal.

Mange av oss vet F meg ikke hvor godt vi har det, og sette slettes ikke pris på det. Burde tatt en tur i slum strøk så hadde dere blitt flaue over oppførselen deres. Her er du ikke tynn for at du har spise forstyrrelser, men for at det mangler mat. Og den maten som er gir du til barna, fot dor det er slik mødre er.

Men de er mer for nøyd med live enn mange som sitter i dette landet og aldri blir fornøyd med noe.

Jeg kan ikke si annet en fy skam dere, gå i dere selv og ta dere sammen. Dere vet F ikke hvor godt dere egentlig har det.

Perfekt kommer man aldri til å bli, så det er det bare å innfinne seg med <3

xoxo Jacqueline

1 kommentar
    1. Jeg er så enig i ditt innlegg!
      Når vi må dytte inn silikon både foran og bak, tatovere hår bak ørene…over øynene, pumpe opp lepper her og der…og knuse nesebeinet for bli fornøyde med vårt ytre. Ja, da har vi virkelig mistet fotfestet og fokus på livet!
      Send influensere som lever etter dette til den del av verden hvor hver dag er en kamp for å «overleve». Kanskje de hadde fått opp øynene og heller blitt et « bedre» forbilde for mange unge.
      Det er mangfoldet av utseende og de indre verdier som gjør oss mennesker interessante!
      Vi har verdens beste levevilkår og kan spise oss mette hver dag. Vi burde være glade og fornøyde med det!
      I mange deler av verden er det å skaffe mat den største utfordringen.
      Da blir kontrasten enorm når bekymringene er for lite hår bak øret!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg