Ja jeg sier lykke til NAV

Ja som mange har fått med seg så ble jeg arbeidsledig 17 januar.Og jeg har gått noen runder med NAV og enda ikke fått innvilget dagpenger, selv om jeg faktisk var den ansatte som hadde jobbet lengst i denne bedriften.

Så si meg hvordan skal NAV nå klare og takkle dette, har jo ikke klart det til nå!

Dette kommer jo til å bil fullstendig kaos, og går dette bar så har de jo bare vært vanskelige til nå

Trodde at som fast ansatt at jeg var trygg, og at ting skulle gå greit. Nei der tok jeg virkelig feil. og du må ikke finne på og ta små jobber for det blir du straffet for.

Så med mine erfaringer så syntes jeg synd på dere som kommer etter meg inn i dette NAV systemet. Her skal du ikke være ærlig og arbeidsom i det minste! Da får du din straff !

Lykke til til dere som nå følger meg inn i NAV 🙁

 

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg