Kan ikke fornekte genene :-))

Jeg har jo mye familie og venner i Colombia, og der er det helt andre regler for jul. Der har de jo tatt frem og pyntet sine juletrær allerede, og det er da jeg kjenner at jeg har disse genene.

Og jeg har jo mitt Eget Colombianske juletre som min kjære måtte finne plass til i kofferten første gang vi var der. Så da må mor følge genene når det gjelder dette juletreet så det er nå på plass <3

Disse fantastiske menneskene kan jul, og nyter den i lang tid <3

Så da må jeg bare si at jeg er Colombianer i Norge når det gjelder jul,Har noen barn som har fått dette julegenet også.

Cartagena er et sted de må oppleve i denne tiden, utrolig vakkert <3

Hjelper jo ikke å være nabo med julehuset på Hageland da <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg