Litt sykt!

Jeg, Cassandra og mamma var på en svensketur for å handle inn litt mat, og vi er innom mange butikker vi. Etter en runde med mange butikker setter jeg meg inn i min bil og denne lappen sitter undre vidusviskeren på bilen min.

Vi var tre damer på tur mamma, jeg og min datter Cassandra. Så jo at det var en mann som så veldig mye på meg, litt ubehglig syntes jeg! når noen ser på deg og kler nesten av deg med blikket!

Men på butikk nr 2 så gikk jeg i en annen retning, hen så på meg og prøvde og få øyekontakt men jeg gikk en annen vei, Når jeg kommer ut fra butikk nr 3 finner vi denne lappen på bilruta.

Jeg trodde jo først at det var noen som hadde vert borti bilen og var så ærlige at de hadde satt en lapp på ruta på bilen, men nei da.Det var jo noe helt annet, skal jeg ta det som et kompliment, syntes det er litt er litt ekkelt at man blir oppservert på den måten.

Er vi damer bare noe man kan pukke, jo vi vil vil bil sett og satt pris på men dette blir litt feil!

xoxo

Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg