Må det til ?

Ja hjelper det nå, er spørsmålet ? svaret er nei, men må dette til for at vi i dag skal få bena på bakken.

Det har vært en utvikling på mange måter i dette landet som jeg ikke mener har været helt god.Rett og slett så har vi blitt så bortskjemt med å ha det bra at vi har mistet litt bakke kontakt. Ja vi er vel blitt noen store egoister, noe som vår hamstring i disse dager er et bevis på.

Hos meg så er jo dette ikke unormalt, siden jeg har 8 barn og et stort hushold. Jeg har alltid handlet stort, og hatt lager. Noe barna har ledd mye av, og nevnt opp til flere ganger at blir det en krise så vet vi hvor vi skal dra 🙂 Men jeg er ikke i butikkene nå og hamstrer do papir, tro meg.

Men må dette til for å få folk til å få bena på bekken igjen spør jeg meg?

Vi har jo ødelagt barna vår så mang av de ikke har et realistisk syn på livet og verden! Jeg har lengt lenge at noe må skje for å få folk ned på bakken igjen.

Hallo !!!!! ikke bare tenk på deg selv da! Det er flere som er i samme båt som deg, og har det like så ille og noen verre. Så nå er det på tide og ta ting på alvor og vise omtanke <3

 

xoxo Jacqueline

7 kommentarer
      1. helikopter helikopter pfapfapfapfapapfapfafapfpafpa paaarakoffer parakoffer helikopter helikopter pfapfahelikopter helikopter pfapfapfapfapapfapfafapfpafpa paaarahelikopter helikopter pfapfapfapfapapfapfafapfpafpa paaarakhelikopter helikopter pfapfapfapfapapfapfafapfpafpa paaahelikopter helikopter pfapfapfapfapapfapfafapfpafpa paaarhelikopter helikopter pfapfapfapfapapfapfafapfpafpa paaarhelikopter helikopter pfapfapfapfapapfapfafapfpafpa paaarhelikopter helikopter pfapfapfapfapapfapfafapfpafpa paaarhelikopter helikopter pfapfapfapfapapfapfafapfpafpa paaarhelikopter helikopter pfapfapfapfapapfapfafapfpafpa paaarhelikopter helikopter pfapfapfapfapapfapfafapfpafpa paaarakohelikopter helikopter pfapfapfapfapapfapfafapfpafpa paaarakoffer parakoffer thuthuthuthuhtuhtuhuthhelikopter helikopter pfapfapfapfapapfapfafapfpafpa paaarakoffer parakoffer thuthuthuthuhtuhtuhuthhelikopter helikopter pfapfapfapfapapfapfafapfpafpa paaarakoffer parakoffer thuthuthuthuhtuhtuhuthhelikopter helikopter pfapfapfapfapapfapfafapfpafpa paaarakoffer parakoffer thuthuthuthuhtuhtuhuth

    1. Tusen takk for dine gode ord, du har hjelpet meg med så mye i livet, siden du hjalp meg tankte jeg at du kunne få et gavekort på 1000kr på en butikk nær deg 🙂

      Click navne mitt så får du koden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg