Men dette liker jeg ikke da !

Har vært en tur i varmere strøk, Cartagena Colombia. Ja kroppen den har kost seg den på alle måter, senkede skuldre og avslappede muskler. Det hjelper også og ha en sekretær som gjør det du ønsker. Kaffe på senga,frokost,vasker og rydder og i tillegg er verdens søteste <3

Når denne dama med det herlige smilet kom med faffe til deg på senga, ja da starta  jo dagen bra med et herlig smil. Veldig lyst til å ta med meg denne hjelperen hjem jeg <3

Men nå hjemme i Norge er kroppen min og jeg ikke på lag lenger 🙁 Det verker og bryter, og tar vekk litt av den gode livs kvaliteten jeg hadde med en kropp som ikke var så sur.

Nå sier kroppen min! Men dette liker jeg ikke da!

Heldig vis går vi mot bedre tider i dette landet også.

Her gleder man seg fryktelig til vår og sommer<3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg