Når det butter i mot

Vi ønsker jo at alle dager skal være gode, men når det butter i mot så er det ikke så greit.

Det er ikke alltid like lett for de rundt og se at man sliter heller. Det er ikke sikker det hjelper men en god regel er og bry seg, og vise omtanke ovenfor andre. Det taper man jo ikke på uansett,vi må lære oss å bry oss om de som er rundt oss !

Ting er ikke alltid slik de ser ut, det største smilet og det sterkeste ansiktet er ofte ikke slik det ser ut. Vi som sliter litt smiler jo ofte og sier at alt går bar, men det gjør jo ikke det !

Så hva med og tenke over at de vi møter på vår vei ville satt pris på en klem, og noen hyggelige ord på veien 🙂

I deg fikk jeg høre på jobb av en tulling jeg jobber med at jeg er så bre som jeg er at det er bare og være som jeg er og sette pris på det<3

Det gjør arbeidsdagen hyggelig, og for en gammel dame er det ok når ungdommen smisker :-)))

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg