Noen ganger så bare lurer jeg

Hva er det egentlig som foregår i hodet på noen? Noen ganger så bare lurer jeg.

 

Gå løs på og ødelegge, ja rett og slett hærverk. Da må man virkelig ha store problemer, og bør oppsøke hjelp.

Jeg spør meg også, hva slags oppdragelse har disse menneskene fått ? Hadde jeg fått vite at noen av mine barn hadde gjort noe slik så hadde de fått så øra flagra, uansett hvor gamle de er blitt.

 

Og er det noen som har noe personlig mot meg så er det vel mer realt og banke på min dør og si det rett til meg. Eller er det noen som er for feig til det tro ? Var det bare tilfeldig at det var vår postkasse som fikk svi ?

 

Her er det ingen tvil om at det er en mann som har vært, etter sko avtrykket å dømme.

 

Blir vel egentlig mer oppgitt en forbanna over at det fins mennesker som ikke har mer i mellom øra !

 

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg