Nytt å spennende

Jeg er så glad for al tilbakemelding på stykke om meg i avisen, hyggelige tilbud og forslag har jeg fått.

Har lyst på noe nytt og spennende,så binder meg ikke til det første og beste. Men det kan jo hende at det jeg trodde ikke passer meg faktisk gjør det:-)

Så har fått muligheten til og prøve meg litt ut, så tenker jeg nye spennende utfordringer liker jo jeg 🙂

Kanskje er det ikke meg, men da har jeg prøvd og kan gå videre.

Er fortsatt glad for spennende tilbud som tikker inn, og tar gjerne i mot flere <3

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg