Og jeg er fortsatt 29 år

Tenk i dag er denne lille gutten 37 år, og jeg er fortsatt 29 år :-)))

Mor sitter her om mimrer litt for seg selv, og lurer på hvor i all verden årene har blitt av. Syntes jo ikke det er lenge siden jeg fulgte han på skolen første dag. Kan bare lukke øynene så ser jeg det for meg, med A B C genser, grønne bukser og orange sekk.

Det har ikke vært mye problemer med denne gutten opp i gjennom åra, og jeg kan ikke si noe annet en at jeg er stolt av og være hans mor.

Nå er du 8 år eldre en mor og det skal feires på byen , mor gleder seg <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg