Og jeg som aldri vinner noe :-)

Jeg er jo ikke født med vinner lykke, så når dett dumper inn noe er det som julekvelden.

Har jo sett reklamen på TV, men ikke hørt om noen som har vunnet. Så når jeg satte meg inn i bilen etter fredags handelen ble jeg overasket når det tikket inn en melding på telefonene min.

Ble kjempe overasket, og gleden var stor over i hele tatt og vinne noe 🙂

Men danne dama har jo lagt igjen noen kroner i den butikken da 🙂 Men denne gangen ble trumf bonusen høyere en det jeg hadde handlet for 🙂

Dette liker jeg <3

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg