Og sette pris på det og de man har <3

Det skjer mye rundt mor om dagen, og mye av det kan være litt vanskelig.

Det er da man begynner å tenke, og heldig vis er jeg blitt så voksen at jeg klarer og hode roen utad.

Skal ikke si at jeg ikke er opptatt av maerielle ting,jo da det er jeg. Men jeg vil ha min stil og bruke minst mulig penger. Jeg er ikke så opptatt av merker,er trygg på meg selv og den jeg er så trenger ikke det .

Men når alt kommer til stykke så er det jo andre ting en materielle vi bør ha fokus på.

Når noen av mine sliter og ikke har det så bar, så hjelper det ikke å tenke ” jeg har jo en fin dyr veske”

Nei får når de rundt meg ikke har det så bra,så har ikke jeg det så bra. Og det er trist at ganske mange rundt meg ikke har det så bar om dagen.

Jeg kan ikke annet en og håpe på det beste, og tenker at den største verdien man har i livet er de  man er glad i.Biler,vesker,jakker,møbler og fjas hva er vel det.

Man blir ikke lykkelig av og sitter der med masse ting,det er bare døde gjenstander.

Sett mer pris på menneskene rundt deg, mens de faktisk er der, Når de er borte er det for sent og angre på at man valgte og leve et kynisk liv med feil fokus

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg