Så enig med denne mannen

I går var jeg sammen med min kjære og noen venner å hørte på Are Kalvø, hytteboka fra helvete.

Jeg leser ikke mange bøker, ca en i året tenker jeg, men denne har jeg faktisk lest i år. Så Are Kalvø snakke om boka på frokost tv, og tenkte her er det en som er som meg jo :-))) Siden jeg ble operert i skulderen  og hadde litt mye tid for hånd, ønsket jeg meg denne boken og fikk den i gave hos min kjære.

Etter går dage så er jeg mer og mer beundrer av denne mannen, som tørr å si ting som de faktisk er.

Ja der er mange som skryter og overdriver og ikke snakker sant.

Hvorfor er det så mange som mister den humoristiske sansen, og evnen til å kose seg og ha det gøy uten å måtte mestre noe.

Slit, strev og smerte er ikke gøy, de lyver til andre og seg selv. Jobber nok mest med å overbevise seg selv om at det er slik, når de til stadighet drar frem og snakker om turer som egentlig ikke er interessant å høre på for andre.Men som de stadig drar opp for å fremme seg selv og skryte, og ikke minst for å overbevise seg selv om at blod slit og smerte er gøy.

Som Are Kalvø sier, de har tatt seg bryderiet med å finne opp hotel, barer og hyggelige kelnerer. Man kan da ikke skuffe dem, og ikke benytte seg av det.

Ja det var ikke første gangen jeg var på stedet bilde over er tatt, ikke siste heller. Må da sørge for at de hyggelige menneskene der får beholde jobben son og har noe å gjøre :-)))))

xoxo Jacqueline

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg