Så er det bare å bli frisk da.

Ja da er det en uke siden operasjon og jeg føler meg jo ganske grei, men jeg kjenner det jo. Har stagnert litt for jeg er nok litt utolmodig jeg, vil jo være bra nå jeg.

Men det er nok noe med at jeg er sykemeldt i 3 uker, og som han sa det er ikke sikkert det holder.

Men denne dama vil jo være frisk nå, vil jo på jobb da <3

Kjeder meg hjemme, for det er jo ikke så mye jeg får gjort med en og en halv arm da :-))))

Nyter å ha tid til litt kvalitets tid med unger da <3 Og hyggelige naboer på besøk.

Men gleder meg til jeg er tilbake på jobb. For mor trives i sitt andre hjem, og savner gutta sine <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg