Skulle ønske jeg kunne være med og feire 99 år <3

Jeg var så heldig og få feire min 50 års dag i Cartagena Colombia. Der hadde de samlet deler av familien på en restaurant for og feire meg <3 Der var min grand tante Lilia, en utrolig sprek dame på da 95 år.

Og her har jeg da fått invitasjon til å være med og feire denne fantastiske damens 99 års dag. Noe jeg blir fortalt er at her kommer det masse familie jeg ikke har møtt, rett og slett et slekts stevne i forbindelse med hennes dag.

Og gud hvor jeg skulle ønske jeg hadde muligheten til å dra, men nei det har jeg ikke nå.

Holder ikke og vinne 776 kr i sunnhetslotteri da 🙂

Savner jo min fantastiske familie fryktelig nå, kjenner på at jeg ikke har vært der på et år. Det er der skuldrene minne senker seg og jeg slapper virkelig av med bare å være. Puster virkelig letter også i den varme klamme luften som setter mange ut, men ikke denne dama <3

Familien jeg fikk i gave når jeg var 51, traff ikke min søsters herlige familie første gang jeg var i Barranquilla .

Det er ikke noe tvil om at de to barna som har vært med meg til Colombia kommer til å reise tilbake til denne herlige familien i det herlige landet meg alle de hyggelige menneskene <3

Landet hvor livet er deilig og nattesøvnen er på det beste, hvor stress ikke er funnet opp tror jeg. Folk er fornøyd med det de har, selv om det ikke er så mye <3

På toppen her så sitter fantastiske tante Lilia som fyller 99 år. Jeg kan bare håpe på at hun når de 100 og at jeg har mulighet til å være der da <3

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg