Små gleder <3

Ja vi må lære oss og være litt mer glad for de små ting her i livet, ikke være så kravstore. Det er jo egentlig ikke de materielle tingene som gjør oss lykkelig.Mange av oss velter seg i dyre merkevarer som vi er glad for en liten stud, så ligger det ute på kjøp og salg til en billig penge.

Noe som jeg som er elsker av gjenbruk liker, men det er jo egentlig ikke bra.

Når jeg er sammen med min søsters familie i Barranquilla Colombia så ser jeg virkelig betydningen av og sette pris på de små ting, og at det materielle ikke gjør deg lykkelig. Familie god mat,musikk og dans, gir lykke.

Der sitter de i noe som er dårligere enn det vi har bilen i, så skal ikke si at de vil hat et bedre sted og bo.Men de er fornøyd med det de har, og setter mest pris på familie.

Å stikke en tur til Oslo å ta en Øl sammen med han på byen på hans 37 års dag, gir stor glede.

Og det ble stor glede når jeg fant denne på butikken i dag. De små tingene her i livet  må vi lære oss og sett pris på <3

 

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg