Som en nålepute.

I dag har jeg vært en tur hos legen og fått 7 sprøyter i nakke, skulder og rygg  så følte meg som en nålepute.Så når det får gått seg til så håper jeg på noen bedre dager frem over. Jeg vet jo at det ikke kurerer plagene, men får jo være glad for noen bedre dager.

Så en tur til fysioterapauten på Onsdag er jeg klar for jobbe helg.

Gleder meg til stort selskap men tjo og hei. Nå er det snart igang med julen og alt den fører med seg av festligheter.

Denne dama her gleder seg fryktelig, for jul er det som får denne tiden av året til ikke å være bare pyton.

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg