Søndag kveld, og nå er det helg <3

Da er en arbeids helg over med kjempe koselig 80 års lag, og barne dåp i dag.

Hyggelig og kunne jobbe i pent pyntet lokale, meg hyggelige gjester og kolegar  <3 Og selv om klokka er 0200 får man drar hjem fra jobb , så vet man at alt er klart til et nytt selskap i morgen. Man kan lene seg tilbake noen timer med god samvittighet.

Det er deilig og komme på jobb i ny pyntet lokale igjen klokken 1100, og vite at alt er på stell <3

Og nå en sen søndags kveld er det endelig helg for mor,og nå skal det nytes litt, Er vel ikke alle som forstår det med helg på søndag, men slik er det for mange med meg.

Det er nok flere en man tror som faktisk  jobber kveld,natt og helg. Det er ikke som og jobbe 0800 til 1600 det sliter litt mer på kroppen en mange forstår,

Når jeg begynner sent på jobb og jobber til de sene timer så har jeg jo gjort en del før jeg går på jobb. Blir ikke det samme som å stå opp å så gå på jobb. Vi jobber gjerne litt dobbelt vi,  jeg gjør i det minste det da :-)))

Nå skal jeg nyte min helg <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg