Tapeten er kjøpt <3

Ja da har mor vært på en liten handle tur, og tapeten er kjøpt.Og nå surrer det i hodet,må se resultatet i hodet og jobbe ut fra det 🙂

Men er litt usikker da jeg klarte det så bra når vi pusset opp gangen.

Her handlet jeg inn bilder og møbler før jeg hadde klistret opp en eneste tapet stripe.Sprayet med gull og hadde en plan i hodet mitt som ble slik jeg hadde foresett meg det.

Så nå surrer det masse i hode,ser for meg tapeten på veggen, så nå er det og se det ferdige resultatet med møbler og alt i hodet.Det begynner og oppe inn noen bilder jeg liker,men ble så fornøyd med gangen at jeg lurer litt på om jeg klarer det igjen.

Og her må jeg så klart holde samme stil,og det er ikke som hos alle andre. Har et gammelt skatthold arvet av min grand tante og det skal helt klart inn i stedet for IKEA benken som er der.

Har trua på at det blir bar <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg