Trodde aldri jeg skulle si det,men er blitt for gammel

Ja da går vi inn i årets siste dag, og da er det vel helt vanlig og gjøre seg opp noen tanker om året som er gått.

 

Og jeg trodde aldri jeg skulle si det men er blitt for gammel til en del ting. Blant annet å bekymre meg for ting som kanskje ikke skjer i det hele tatt. Bry meg om hva andre syntes og mener om meg har jeg sluttet med, og det gjør meg tryggere på meg selv.

Blitt for gammel til å bry meg om negativitet som legger en skygge over mine dager.

Dette året har lært meg og tenke litt mer på meg selv, og hva som gjør min dag så god den kan bli.

Er rett og slett blitt for gammel til å bry meg om ting som ikke betyr så mye når alt kommer til stykke.

Det gir meg mer energi til de og det som virkelig betyr noe for meg i livet mitt <3

Men det må presiseres at denne dama er ikke blitt for gammel til og leve livet som mo hver dag var en fest <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg