Viktig for meg

På dager som denne er det viktig for meg og slenge på litt sminke og sette på noen klær som er litt ok. Før når ikke formen er helt på topp så er det viktig for meg og ikke bli mer deppa når jeg ser meg i speilet. Må prøve å gjøre ting bedre og ikke verre, Men jeg trengte ikke sår hals og rennende nese nå da 🙁 en ting er jeg siker på at det sklir over, så det får gå.

Det er fredag og helg så da blir det jo litt liv i huset å ikke så kjedelig for mor. Begynner jo å bli ganske så lei av og være hjemme nå, er for sosial til det jeg 🙂

En riktig god helg til dere alle 🙂

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg